سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیم غذایی سوپ کلم! تنظیم وزن، ارتقای سلامتی و سم زدایی بدن در ز

امروزه اکثر مردم علاقه مند به یافتن بهترین و موثرترین راه برای حفظ سلامت خود هستند. هر کس با توجه به اطراف خود می خواهد بیش تر در مورد ساده ترین و موثرترین راه های غلبه بر مسائل مربوط به سلامت و لذت بردن از یک شیوه شاد و سالم زندگی، بداند. رژیم غذایی سوپ کلم یک آزمایش و تجربه بسیار موثر محسوب می شود که بسیاری از مردم در گذشته دنبال کرده اند و موفق به از دست دادن وزن که هدف اصلی آن ها بوده، شده اند.

رژیم غذایی سوپ کلم برای اولین بار در سال 1980 مورد آزمایش قرار گرفت. این آزمایش در بیماران چاق در یک کلینیک آمریکایی انجام شد که یک آزمایش منحصر به فرد برای کاهش وزن بدون انجام عمل جراحی بود.

سÙ?Ù¾ Ú©Ù?Ù?

رژیم غذایی سوپ کلم چگونه کار می کند؟

رژیم غذایی سوپ کلم یک برنامه است که در آن فرد باید برای یک هفته سبزیجات بخورد. پیش از این، رژیم غذایی شامل تنها سوپ بود، اما بعد از آن تجدید نظر شد و برخی اقلام غذایی سالم که خوردن و هضم آن ‌ها آسان بود، مورد بازبینی قرار گرفتند.

مزایای رژیم غذایی سوپ کلم

رژیم کلم به طور قابل ‌توجهی به کاهش موثر وزن در مدت ‌زمانی کوتاه کمک می‌کند. اگر به خوبی دستورالعمل ها را دنبال کنید، کاهش وزن در یک هفته، حدودا 10 پوند تخمین زده می شود. مزیت رژیم غذایی سوپ کلم این است که اجازه می دهد که بر خلاف اکثر رژیم های غذایی دیگر، به هر اندازه که می خواهید غذای بیش تری بخورید و محدودیت کمی برای نوع غذایی که مصرف می کنید، دارد.

اقدامات احتیاطی برای رژیم غذایی سوپ کلم

قبل از شروع رژیم غذایی سوپ کلم باید اقدامات احتیاطی خاصی انجام شود. باید توجه داشته باشید که رژیم کلم باعث کمبود روزانه کربوهیدرات می شود که می تواند منجر به ایجاد هیپوگلیسمی به شکل سردرد، خستگی، سرگیجه و ضعف شود. همیشه آماده گوش دادن به بدن خود باشید و متوجه کمبودهای آن شوید.
اگر احساس می کنید دیگر نمی توانید مشکلات سلامتی را تحمل کنید، باید سریعا رژیم غذایی خود را تغییر دهید. کمبود پروتئین باعث ضعف بدن و عدم ثبات آن می شود؛ بنابراین باید پروتئین ها را به شکل نوشیدنی مخلوط با شیر فاقد چربی به بدن برسانید. پروتئین باید بسته به میزان ضعف مصرف شود. معمولا توصیه می شود که از آن دو بار در روز مصرف کنید.

همچنین مصرف پایین کلم بعضی اوقات متابولیسم را کاهش می دهد. لازم است که غذاهای حاوی پروتئین بخورید، اما رژیم غذایی باید محدود شود و طبق دستورالعمل باشد، زیرا در غیر اینصورت بجای کاهش وزن، افزایش وزن ایجاد می شود.

...

برای مطالعه بیشتر، لینک زیر را در مرورگر خود باز نمایید:

رژیم غذایی سوپ کلم! تنظیم وزن، ارتقای سلامتی و سم زدایی بدن در زمان کوتاه