سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رژیم 7 روزه جنرال موتورز برای کاهش 7 کیلوگرمی (روش اصولی بدون عو

رژیم جنرال موتورز یکی از رژیم های بحث برانگیز سال های اخیر است و نتایجی تقریبا غیرواقعی را به شما قول می دهد. این رژیم ادعا می کند که می توانید در 7 روز 7 کیلوگرم وزن کم کنید. رژیم جنرال موتورز در دهه 1980 آغاز شد. شرکت معروف خودروسازی جنرال موتورز این رژیم را برای کمک به باقی ماندن شرایط جسمانی خوب به کارکنانش ارائه داد. به نظر می رسید که نتایج بسیار خوبی داشته باشد و همین بود که این رژیم زود در سراسر جهان مشهور شد.

رÚ?Û?Ù? غذاÛ?Û? 7 رÙ?زÙ?

رژیم جنرال موتورز مبتنی بر این واقعیت است که خوردن روزانه غذا های خاص می تواند با کالری کمتری نسبت به کالری سوزانده شده، بدن شما را بدون عوارض لاغر کند. این کار باعث ایجاد تاثیر منفی کالری در بدن می شود و بدون نیاز به رفتن باشگاه به کاهش وزن طبیعی کمک می کند!

رژیم جنرال موتورز اولیه (رژیم ناقص)

  • روز اول: می توانید بجز موز در مقادیر نامحدود، میوه بخورید.
  • روز دوم: فقط سبزیجات خام یا برشته شده بخورید. در این مورد، حد مجازی در مقادیر نیست، به گونه ای که می توانید تنها در صبحانه چند سیب زمینی بخورید.
  • روز سوم: این روز ترکیبی از دو روز گذشته است؛ بنابراین می توانید بجز موز و سیب زمینی، میوه و سبزیجات بخورید.
  • روز چهارم: می توانید موز و شیر کم چرب بخورید. برای هر قسمت، 8 موز کوچک یا 6 موز بزرگ و 3 لیوان شیر 250 میلی لیتری مجاز است.
  • روز پنجم: می توانید گوشت گاو، مرغ یا ماهی با گوجه فرنگی بخورید. یا 2 وعده گوشت 290 گرمی بخورید؛ و لزوما باید 6 گوجه فرنگی بخورید که نمی توانید آن را با دیگر سبزیجات جایگزین کنید.
  • گیاهخواران نیز می توانند گوشت قرمز را با پنیر کاتیج یا برنج قهوه ای جایگزین کنند. از آنجا که در این روز ها پروتئین اضافی دریافت می کنید، باید دست کم 2 لیوان بیش از بقیه روز ها آب بنوشید.
  • روز ششم: گوشت و سبزیجات بخورید. می توانید هر چقدر که می خواهید سبزیجات بخورید (به جز سیب زمینی). میزان گوشت به اندازه روز پنجم است. گیاهخواران می توانند آن را با پنیر کاتیج جایگزین کنند.
  • روز هفتم: این روز آخرین روز رژیم است که می توانید برنج قهوه ای، آبمیوه و مقدار نامحدود سبزیجات بخورید. باید مانند همه رژیم های غذایی، آب زیادی بنوشید. حتی نوشیدنی های الکلی به میزان کم ممنوع است. نوشیدن چای یا قهوه (بدون شکر) بدون زیاده روی، مجاز است. در مورد ورزش نیز توصیه می شود که در طول روز های رژیم از آن اجتناب کنید.

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

رژیم 7 روزه جنرال موتورز برای کاهش 7 کیلوگرمی